Noise Pop & Amnesia

Noisepop met Surfer Blood en 3 andere bandjes die ik niet ken, plus het resultaat van een avondje Amnesia waar ik mijn camera bij me had en er veel zeepbellen waren.
Foto’s maken bij concerten (zonder flits) vind ik erg lastig, ondanks de felle lichten die op de bands schijnen.. dus weer veel zwart-wit want het zag er daardoor net iets scherper uit. Ga daar nog maar flink op oefenen.

Verderrr heb ik afgelopen week hard gewerkt voor m’n midterms en is het nu Springbreak! Morgenochtend vroeg naar Portland, vervolgens naar Seattle en dan naar Vancouver! Waar het overigens sneeuwt, ik hoop dat de kleren die ik bij me heb warm genoeg zijn. Ik heb ook nog een paar foto’s van toen m’n moeder en tante op bezoek waren, maar dat moet maar even wachten…

Een Reactie op “Noise Pop & Amnesia

Geef een reactie

