Horseback riding Sonoma

Jaja hier issie dan, een blogpost met wat foto’s van m’n horseback riding trip! Ik loop gruwelijk achter met alle foto’s (want ja ik maak er nog steeds heel veel), maar goed. Nog maar een week aan de SFSU, zo ontzettend raar hoe snel het is gegaan..

6 Reacties op “Horseback riding Sonoma

  1. Nou ja zeg, wat is dat nou? Eén fotootje van een rijtje vastgebonden paarden, niks van de rit of van jou op een paard!?

  2. Ja ik weet het, stom he! Had mijn camera niet bij me omdat ik wilde genieten van het ritje. Er staan er wel een paar op fb die vriendinnen hebben genomen..

Geef een reactie

