HAPPY 75th ANNIVERSARY GG BRIDGE!

75th Anniversary Golden Gate Bridge

Een video die ik heb gemaakt van het vuurwerk:)

Afgelopen zondagavond was de viering van het 75-jarige bestaan van de Golden Gate Bridge. Wat kan ik zeggen.. Ik prijs mezelf zo ontzettend gelukkig dat ik erbij was. Niet alleen was het het mooiste vuurwerk wat ik ooit heb gezien, maar het symboliseerde voor mij ook mijn verblijf hier in SF, namelijk (bijna) elke avond denken: “dit is de vetste, mooiste, leukste dag/avond ooit”. Een prachtige afsluiter aangezien ik volgende week maandag vertrek. En natuurlijk hebben we tijdens de show met iedereen afgesproken dat we over 25 jaar de 100ste verjaardag van de Golden Gate Bridge samen in SF gaan vieren.

Een Reactie op “HAPPY 75th ANNIVERSARY GG BRIDGE!

Geef een reactie

